השתמשו בתוכנה לניהול משימות / היעזרו ברשימות! כשיש מולנו רשימה של משימות, מסודרות לפי קטגוריות, עם תאריכי יעד, הרבה יותר קל לתעדף משימות ולנהל את הזמן שלנו.
הכינו לעצמכם לו”ז שבועי. מאוד קל ללכת לאיבוד עם כל המשימות השוטפות של העסק והמשימות שבחיים האישיים. בסוף / תחילת כל שבוע תכינו רשימת משימות ותתעדפו אותן לפי דחיפות, זמן המשימה ופניות שלכם לביצועה. לאחר שעברתם על כל המשימות שעליכם לסיים בשבוע הקרוב, תתכננו לעצמכם לו”ז לשבוע שאחריו. בצורה הזו תצליחו לייעל את הזמן שבו תשקיעו על כל משימה ותצליחו להתמקד במשהו אחד בכל פעם עד לסיומו.
הגדירו לעצמכם בלו”ז זמן מענה למיילים. אם מדובר במיילים שהמענה עליהם מהיר – בצעו במיידי בזמן שהגדרתם. במידה ומדובר במייל עם טיפול ארוך – הכניסו לכם משימה בתוכנה לניהול משימות ומועד בלו”ז השבועי. כך תצליחו לתת מענה ממוקד ולסיים טיפול במיילים במהרה וביעילות.
זמן לנפש – תגדירו לעצמכם בלו”ז השבועי זמן לעצמכם. זמן שתקדישו לתחביב, ספורט, מפגש עם חברים או כל דבר אחר שממלא אתכם באנרגיה חיובית, שעושה לכם טוב ומטעין אתכם. בלי האנרגיה הזו, יהיה לכם מאוד קשה שלא לקרוס בתוך כל המשימות.
בקשו עזרה. אם אתם מרגישים שאין לכם מספיק זמן לנהל את כל המשימות שלכם לבד, או שלוקח לכם יותר מדי זמן לבצע משימה שהיא בכלל לא בתחום התעסוקתי שלכם, היעזרו באנשי מקצוע שייעלו את זמן העבודה שלכם על אותה המשימה ויפנו אתכם לעסוק במקצוע שלכם. ובדיוק בשביל זה צוות בוסית נמצא לשירותכם.